czwartek, 13 lutego 2014

Życie ?

Nie wiem czego obchodzi mnie to co ktoś inny napisał w poście , niektórych blogerów/ek nie rozumiem piszą o czymś co sami zapewne nie wiedzą. Jak zauważyć można na prawej stronie jest ankieta, ale sądzę ,że co wtorek będzie moja książka ,a w czwartki coś od siebie. Stałej godziny na razie nie mam ,bo jak bym miała zdążyć do osiemnastej to bym musiała wszystko pisać w szkole ,bo w domu jak jestem to codziennie trzeba się z czegoś uczyć. Pozdrawiam tych co mają ferie. Moje woj. miało je jako pierwsze , w tamtym roku miałam je ostatnie. Dla cierpliwych ludzi wszystko ale to wszystko potoczy się dobrze. Ostatnio czekałam na ósmego lutego teraz czekam na jutro, bo kino i jeszcze na co? No na co ? Na przepis mojego życia co się stanie? Na najszczęśliwszy dzień w moim życiu ? Na sen ,który się nie spełni? No na co ??Sama nie wiem. Jeszcze nie wiem jak jutro będzie ,bo gramy w siatkówkę a powinnam jechać w tym czasie do kina. No to jest głupota jakaś. No muszę pójść ,że by nie było że nie chce grać ,aby moja klasa nie przegrywała tego meczu. Do kina mam nadzieje że zdążę. Nie wieże że mi się uda ale jakoś człowiek gdy ma coś do zrobienia to to zrobi albo jutro zrobi. Mi się wydaje ,że każdy coś napewno odkłada na jutro czyli kiedyś indziej. A mogę czekać tylko  czekać na roztrzygnięcie konkursów. Jeden to plastyczny . Zawsze lubiałam coś namalować ,coś poszkicować , więc wziełam udział.A drugi to polonistyczny. Jak to dziś słyszałam od kolegów z klasy :'' Polonistka z ciebie jak nic,, :) Normalnie to by mnie to wnerwiło ale dzisiaj no nie tylko dzisiaj się śmieje ale dzisiaj przeważnie na fizyce :)Tak właśnie ten przedmiot to najnudnieszy z przedmiotów jakich jeszcze nie ma innych nudnych.















Daj komentarz jak ci się to spodobało,
i zagłosuj w ankiecie. 
Ankieta do 28 Lutego!

1 komentarz:

  1. Przefajne zdjęcia ;)
    http://dogfriendsandlovers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń