niedziela, 23 lutego 2014

Zmień życie o 180*

Myślałam ,że tak jak będzie co tydzień książka będzie lepiej ale jednak nie dość pewnych osób na pewno chcą abym potknęła się  na jakimś stopniu pisania lub nawet sama nie wiem czego. Za pewno ta osoba też nie jest w 100 % świadoma na jakim stopniu chce abym potknęła się . Nienawidzę myśleć o pewnych osobach ale i tak to co piszę , nie obchodzi mnie to co inni uważają ich krytyka mnie tylko podnosi abym coś zmieniła w sobie. Przed prowadzeniem bloga i nie rozpocząć nauki tańca byłam nieśmiała ale blog dał mi to co chciałam otworzyłam się na ludzi lubię poznawać nowych . Naukę tańca rozpoczęłam 17 stycznia 2013 r. czyli dokładniej  rok , miesiąc i sześć dni . Nigdy bym nie napisała do pewnych ludzi ,których teraz co jakiś czas z nimi piszę nie ważne że w szkole ale piszę. Każdy ale to każdy na pewno ma to coś w sobie że chce zrobić coś innego niż zwykłą rutynę dnia. Ja swoje zmieniłam o te 180*. Zmieniłam się ale moje imię i nazwisko się nie zmieniło. Czyli jestem Magdalena Sprysak. Jeśli cie ktoś tak samo wkurza to zmień swoje życie aby się nikt ciebie nie czepiał. Tak po prostu.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz