środa, 23 kwietnia 2014

Konkurs urodzinowy :)

Witam znowu !
    Mój blog będzie ma jakieś dwa lata dokładnie to 25 kwietnia. Więc robię z tej okazji konkurs. Niestety mam tylko damskie rzeczy więc to prędzej skierowany jest do nich konkurs.
Do 26 proszę o wysłanie do mnie zgłoszeń . Na pocztę : magdasprysak@wp.pl 
Do 30 kwietnia pracę przysłane na mój adres , który podam w odpowiedzi na zgłoszenie.
A 3 maja ogłoszenie wyników :)


Zasady są nad wyraz proste :
1. Zaobserwuj mój blog.
2. Polub fanpega : Stronulena
3. Narysuj , namaluj nie ważne jak pracę .
Kartka A4 , dowolna technika.
Temat pracy : Narysuj ,, Stronulena'' 
4. Wydrukuj zgłoszenie , które podam w załączniku :)

Nagrody :
Są następujące : 



1. Jean- Paul Grand   Elegance
2. yoppy golden glam
3. Varens Passion Ulric de varens 






Zapraszam !



4 komentarze:

  1. dwa lata? a mi się zdawało, że od zeszłego roku... ale ok xd bo jestem tu od początku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś tak będzie , nie bo miałam wcześniejszego ale go usunełam a ten jest pod tym samym adresem :)

      Usuń