sobota, 19 kwietnia 2014

Pasje człowieka .

Jakoś ten czas przed egzaminami się przedłuża ale święta ? Właśnie święta . Jednak jeszcze są. Ale raczej o tym nie zamierzam gadać. Jak by to było jak bloger/ka nie napisał/a swoich rozważań na temat różnych rzeczy. Każdy to raczej rozumie. Niektórzy piszą o modzie  , o różnych stylizacjach , itd. Jednak są ci blogerzy tacy co nie wiążą żadnej współpracy z żadna firmą , piszą  o życiu swoim , co ich denerwuje. Takich nazywam ,,normalnymi ludźmi '' . Nie sądzę że każdy inny jest jakiś  dziwny  lub nie normalny. Nie, na pewno nie jest tak. Po prostu są tacy inni maja inne zainteresowania, pasje. Moją pasja jest nie tylko blogowanie ale też moja pasją jest taniec. Z tańcem wiąże się już rok i cztery miesiące . Może i są tacy ludzie jak u mnie w klasie , że mówią tak  na pewno umiesz tańczyć . A niech sobie tak myśli. Mnie to nie obchodzi. Samo to że idzie na szkolną dyskotekę i tam byle jak tańczy . Myśli właśnie tak . Ale taniec to nie tylko szkolna dyskoteka ale także cały układ , który trzeba pamiętać i wymęczyć się aby dożyć do tego aby dobrze wyszedł. Trzy minuty tańca to dla takich ludzi żaden wysiłek ale jak musi cały układ pamiętać i go co jakiś czas powtarzać. Trzy sekundy w tańcu to ok. 50 ruchów ,który człowiek przekonuje. Ty mając pięć sekund aby się wypowiedzieć o tańcu jak go nie lubisz . To tak jak bym zrobiła  trzy minuty układu. To nie jest takie łatwe by np. stanąć przed ilomaś ludźmi gapiących się na ciebie. Nie masz odwagi  by szanować tego człowieka alb o powiedzieć prosto w twarz. Teraz u mnie to ostatnia klasa gimnazjum to tym bardziej nie mam czasu aby jakiegoś układu się nauczyć . Więc zrozumcie ludzi z pasją a tym bardziej z pasją do tańca.







A wy jak spoglądacie na ludzi z pasją do tańca ? 

13 komentarzy:

  1. fajny blog :)
    zapraszam do mnie: www.rumeur-rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O, widzę, że Ty również będziesz pisać egzaminy w tym roku. Mam nadzieję, że obu nam pójdzie świetnie :3
    http://maniaulfur.blogspot.com/2014/04/dowiedz-sie-czegos-o-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy blog :) Wesołych Świąt :)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog !
    Wesołych Świąt ! <3



    http://naataliiiiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog :) Inspirujący ;3 http://silverpoland.blogspot.com mogłabym liczyć na rewanż?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Cię do zabawy Liebster Avard
    szczegóły tutaj :Liebster Avard

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki , za egzamin na pewno dasz radę ; * Wesołych Świąt ; * Obserwuję ♥ Zapraszam : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama uwielbiam tańczyć. Myślę, że są to osoby z naprawdę wielką fantazją, bo jednak trzeba to kochać i wiedzieć co się robi <3

    Zapraszam do siebie, skomentujesz najnowszy post ? Obserwacje mile widziane ;)
    http://imagine-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm... moim zdaniem bloggerzy nie dzielą się na tych komercyjnych i tych co piszą o życiu... są jeszcze (tacy jak ja), którzy piszą opowiadania, nawiązują kontakty z innymi, albo prowadzą blogi tematyczne o dalekich zakątkach świata... Gdyby nie pewne blogi nie można by było się dowiedzieć jak k-popowi idole (lub inne gwiazdy) wyglądają bez makijażu, nie znałoby się tłumaczeń itp.
    A co do tańca... Sama tańczę i jakoś nie mówię o tym nikomu, bo by mnie do cheerleaderek wciągnęli a tego nie chcę xd

    OdpowiedzUsuń