niedziela, 13 kwietnia 2014

''Seriale życiowe ,,

Jak było się małym to myślało się że w telewizorze są mali ludzie i dlatego są seriale , filmy , itd. Ale jednak z wiekiem odchodziło się od tego i zmieniała telewizja jak i człowiek. Niektóre z seriali pozostały . Jako jedynym serialem , który miał chyba ze 2 lub 3 mln odcinków to była ,, Moda na sukces ". Pamiętam jeszcze do dzisiaj jak moja mama to oglądała , te ich umieranie ale nie jednak ona żyje. Teraz każdy z takich seriali kpi , bo są one nudne i nikt ich nie chce oglądać. Od nie wiadoma ilu jest przecież ,, M jak Miłość '' znam ludzi , którzy to oglądają . Ja za tym szczególnie nie przepadam choć rok temu z dziewczynami oglądałyśmy co rano po rozgrzewce porannej lub i nawet po śniadaniu na obozie w Zakopanym. Niektórzy też oglądają ,, Barwy szczęścia'' . Nudne to jak nie wiem co raz obejrzałam i nigdy więcej nie zamierzam , choć są ludzie , którzy to oglądają. Myślicie chyba że żadnych seriali nie oglądam , bo są nudne dla mnie. Nie , nie. Jest właśnie jeden serial podobny do tamtych a to jest ,, Na wspólnej'' jest to jako jedyny normalny i nie n udnawy serial , który oglądam a tym bardziej jak to nazywam życiowy. Są jeszcze inne seriale , które oglądam . A są to : ,, Przepis na życie '' ( którego już nie ma ) , ,, Sama słodycz'' , ,, Projekt Ruway '' , ,, Na dobre i na złe'' (od czasu do czasu) , ,, Bitwa o dom'' , ,, Prawo Agaty'' (od czasu do czasu) , itd.
Ale najbardziej jestem miłośniczką filmów . A są to : komedie różnego typu , horrory , thillery , itd..



A wy jakie macie zdanie na temat takich seriali ? 

16 komentarzy:

  1. ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
    świetny post! widać, że wiesz o czym piszesz :) wpadłam przypadkiem, ale na pewno zostaję na dłużej :) klik mój blog a może wspólna obserwacja? :) Jeśli mnie zaobserwujesz to napisz na moim blogu a ja się zrewanżuje:* obs=obs
    ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna notka :) zapraszam http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/
    mogłabyś poklikać w linki w tym poście? -> http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/2014/04/sheinside-z-racji-tego-ze-probuje.html
    z góry bardzo Ci dziękuje i napisz mi jak moge się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzadko oglądam telewizję, ale jesli już to rodzinka.pl i pierwsza miłość :)
    fajnie tu, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe spostrzeżenia... Dosyć filozoficzne :D Ja oglądam głównie "Na wspólnej" i programy muzyczne... Szkoda, ze nie dodajesz już rozdziałów książki :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam czasu pisać może ma ze cztery rozdziały nawet nie.
    Szkoła , czytanie książek innych i wogóle zabiera mi dużo czasu a tym bardziej się teraz staram pisać posty na blogu , bo tak samo dawno byłam .

    OdpowiedzUsuń
  6. "M jak miłość" XD
    Ciekawy post, fajnie napisany ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem czy mam to odebrać jako komplement czy wręcz przeciwnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś oglądałam "na dobre i na złe"
    Jako, że jestem tu pierwszy raz to chciałabym zaprosić Cię i na mojego bloga :) jeśli mnie zaobserwujesz z wielką radością się odwdzięczę tym samym!
    Miłego dnia i tak trzymaj, świetny blog!

    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  9. Moda na sukces ? Hhahaha to jest starsze od mojej babci :D Moim ulubionym serialem na tę chwilę jest "Prawo Agaty" i "Lekarze".

    Zapraszam do siebie, skomentujesz najnowszy post ? Obserwacje mile widziane ;)
    http://imagine-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog. Obserwujemy? Jeśli tak to zacznij i daj znac u mnie.
    rin-day.blogspot.com

    + wykonuje designy na blogi. Wystarczy napisać na maila (sandra.kasandra2000@gmail.com) Napewno odpisze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Desingi bloga lub innym wykonuje sama nie potrzeba mi. Dziękuję za pomoc! A tym bardziej nie nawiązuje takie współpracy, mogę kto chce mi mieć ale ja nie . Dziękuję jeszcze raz :)

      Usuń
  11. świetny blog !! :))


    http://naataliiiiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń