sobota, 12 kwietnia 2014

Spotkania po latach.

Zamierzałam coś dzisiaj napisać nie to że weekend ale dawno już pisałam. Dzisiaj dwa blogi przeczytałam ale jeden z nich mówił o zmienianiu się przez rok to był : Bartek Rochniak . Ale ja opowiem lub raczej opiszę   wam  to ,że są tacy ludzie ale nawet oni są w rodzinnie a nie widzieliście ich kilka lub kilkanaście lat. Dzisiaj właśnie u mnie się tak stało moja mama musiała mi wytłumaczyć kto to , bo nie wiedziałam nie pamiętałam go. Ale takie spotkanie po jakimś czasie może być bardzo fajne dużo rzeczy można się dowiedzieć. A tym bardziej że dostała od niego zaproszenie na jego ślub . Zaproszenie z osobą towarzyszącą naprawdę ? Może mam typy , które mogły by pójść ze mną ale to i tak pod znakiem zapytania jest wszystko :)












Komentarze negatywne będą usuwane :)

6 komentarzy: