środa, 16 kwietnia 2014

Życie człowieka

W końcu ubłagany tydzień wolnego od szkoły ależ to tylko tyle , bo egzaminy mówiące o mojej przyszłości. Naprawdę to mi nic nie robi. Ale każdy się pyta : 1. Gdzie idziesz do szkoły? 2. Ucz się , bo egzaminy świadczą o tym gdzie pójdziesz dalej ! I tak cały czas  zatruwania mi życia. Gdy już człowiek nie może tego znieść to zaczyna robić wszystko na przekór innym. Bo to jest naprawdę wkurzające. Zdam to zdam a nie.
To moja sprawa gdzie pójdę do szkoły.  Co wybiorę. To moje życie , moja sprawa. Nikt się nie powinien wtrącać nie w swoje sprawy.

14 komentarzy:

  1. Ja w tym roku tez mam te testy :c Ładne zdjęcie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też piszę w tym roku testy. Zobaczymy jak pójdzie. A tak w ogóle powodzenia na testach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Presja ze strony innych pojawia się zawsze przy tego typu sprawach. Z doświadczenia wiem, że to raczej egzamin dla Ciebie i sprawdzenia swoich umiejętności. Punkty nie mają tak naprawdę znaczenia. Ale wiadomo...muszą postraszyć :))
    Powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcie - popracuj troszkę nad tekstem, bo zjadasz słówka i będzie super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt :)
    obserwuję Twojego bloga :) liczę na rewanż tu http://blackleopard-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. to prawda, nadal nie mogę w to uwierzyć i mam nadzieję, że to nie sen :D bliscy spisali się na medal <3 wzajemnie - życzę Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przejmuj się tak testami, będzie dobrze.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo wszystko powodzenia. A ludzie za bardzo wtrącają się w nie swoje życia. Jaki jest tego powód? Zazdrość? Świetny post :)
    Pozdrawiamy!
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń