poniedziałek, 5 maja 2014

05.05.2014r.

Witam was !
          Dziwię się trochę sobie  , że się zgodziłam na taka oto współpracę że tak to nazwę . Oczywiście mówię wam , że nie zamierzam z innymi firmami mieć współpracę , bo po prostu tego nie cierpię. Choć jeśli zgłosi się do mnie jakaś firma ,która ma zajęcia lub co innego ale oczywiście tańca to mogę się zgodzić. Ale tego to ja jeszcze nie jestem pewna czy się zgodzę.
          Jednakże skończył się 4 dniowy majowy spokój od szkoły. Ależ trzeba było do niej w poniedziałek wrócić. nie zbyt się każdy z tego cieszy ale jeszcze tylko wytrwać do końca roku i wakacje te nasze upragnione od września wakacje. Inni będą wakacje spędzać : np. z jakimś biurem podróży za granicą, w kraju , lub gdzieś wyjadą z miasta w którym mieszkają .
      Moje jednakże wakacje odbędą się w kraju ależ trochę w domu a trochę poza nim. W maju może jedna cioci i wujek przyjedzie , potem druga ciocia, a w lipcu gdy mam urodziny moja ciocia chrzestna , a w sierpniu jadę sama do że tak powiem wielkiego miasta , którym jest Poznań. Takie tam siedem godzin spędzonych w pociągu a jeszcze wcześniej dwie w busie , bo głupia przebudowa drogi na lepszą. Ale to nic straconego. Bo przecież jeden dzień nie = dwa tygodnie w Poznaniu.









A wy jak spędzicie te nadchodzące wakacje ?  A byliście kiedyś w Poznaniu i co zwiedziliście ? 

1 komentarz:

  1. Ciekawy blog :) Będę wpadać częściej.

    I nie byłam nigdy w Poznaniu :)

    OdpowiedzUsuń