wtorek, 22 lipca 2014

16-23.07.2014r.

Witam!
Tak , tak ukończona pietnastka  , a już od dwóch dni szesnastka.
Może i szwsnaście lat to nie jest jak osiemnaście. Ale jednak zbliżamy się do dojrzałości. Jednakże moje wakcje te bardzo upragnione zaczeły się pod koniec lipca a we sierpniu wracam do domu. I gdy już się skończy ten ostatni miesiąc wakacji zacznie się u mnie nowa szkoła. Czyli klo. Jak już wrócę i będe miała jakieś zdjęcia to je zobaczycie. Ale tak to patrzcie na instagrama : http;/instagtam/stronulena
Tak nazwa to ta sama jak na blogu. Wracając do urodzin to spędziłam je w gronie rodzinnym. U wujka , cioci , cioci, cioci, kuzyna , kuzyna. Trzymajcie się. Pa :-)

6 komentarzy:

  1. wiek nie świadczy o dojrzałości ;) mam znajomych w twoim wieku, którzy są bardziej dojrzali i maja lepiej poukładane w głowie niż niektórzy ludzie ode mnie na roku :)

    obserwuję i zapraszam :)
    http://finewhatev.blogspot.com/

    ps. wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, prowadzisz cudownego bloga! ja znów wróciłam do blogowania może pomożesz? zaobserwujesz i może lajkniesz na facebooku? oczywiście wszystkie obserwacje oddaje! zapraszam
    www.senioritasunshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią to zrobię . Dziękuję :)
      Zapraszam abyś znalazła mnie na fb stronę lub prywatne konto.
      Tam możesz porozmawiać ze mną :) Pozdrowienia :)

      Usuń
  3. Szkoda, że piszesz tak krótko ;) Spóźnione, ale szczere - wszystkiego najlepszego! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krótko z powodu , że zawsze gdzieś wychodziłam i zapisywałam to wszystko na aplikacji Bloger. Dziękuję . Pozdrawiam :)

      Usuń