czwartek, 14 sierpnia 2014

Lenistwo po powrocie + zmiana .

Witam !

Tak wiem ostatni post był w Lipcu  o części moich wakacji. Tak był to Poznań . Odwiedziłam chyba tam prawie wszystko już od czasu mojego pierwszego wyjazdu a to było gdzieś 4 klasa podstawówki , niestety nie pociągiem tylko swoim prywatnym samochodem. Jednakże od 16 Lipca 2014 r. do 05 Sierpnia 2014 r.
znów tam pojechałam a najwięcej razy byłam w City Center. Na pewno to każdego nie dziwi . Malta , Stary , Nowy Browar , Deptak , Kupiec Poznański ,Stary Rynek , no i City Center. 1000 razy prawie w tych samych miejscach a ja nie chciałam wyjeżdżać ale wiecie nowa szkoła . No i oczywiście zmiana na nową szkołę . Ponieważ zmieniam okulary na soczewki. Tak , tak wiem dość późno zmieniam ale jednakże jest plus , bo moja wada przez 2013/14 r. nie zmieniła się , prawie. Czego prawie. ? Prawie ponieważ moje lewe oko trochę się pogłębiło ale to tylko kilka tam . Ale to jest dobrze , bo okulary są te same , nie musiała zmieniać szkieł ale muszę jeszcze umówić się na wizytę prywatną do tego samego lekarza ale ja go tam lubię i to jest dziwne . Czego muszę prywatnie ? Z powodu iż NFZ nie daje sprzętu aby dać człowiekowi soczewki. Trochę to dziwne no ale jak chce się zmiany , no to trzeba. 


Pozdrowienia :)






1 komentarz: