piątek, 19 września 2014

19.09.2014r.

Dzisiaj może nie środa ,ale naprawdę w szkole nie żyje życiem takim jak powinnam . Strasznie się zmieniło i to naprawdę. Więc przekładam posty na piątek po 19. od dzisiejszego poranka źle się czuję , chociaż miałam dość dobry dzień w szkole. W czasie szkoły jestem zawolona różnymi rzeczami a tym bardziej przez ten ostatni tydzień szkolny uczyłam się dość dużo jak na mnie i moje byłe podejście do uczenia. Ale się opłaciło z powodu tego , że dostałam 4 z kartkówki z podstaw przedsiębiorczości a jeszcze wcześniej uczyłam się słówek z angielskiego. A teraz tym bardziej jestem przeziębiona ale mam nadzieję ,że przez dwa dni dojdę do siebie.  Później z każdą chwilą ,lekcją było coraz lepiej , bo  zbyt dobrzy ludzie w tej szkole. Formularz zgłoszeniowy na wolontariat dany. I teraz trzeba czekać.Ale teraz chciałabym odejść od siebie.


Każdy składa te same życzenia,
czy w realu , czy przez facebooka
, bo nie pamięta .
A ja chcę tak jakoś inaczej może też
przez internet ale to jest jakoś inaczej. 
Może nie znamy się zbyt długo
,ale ta szkoła , te przebyte trzy tygodnie
w tym towarzystwie , zapomina się 
o wszystkim , ale ja chcę 
Ci złożyć najlepsze życzenia 
o jakich sobie mogłaś pomarzyć. 
Więc po co się będę rozwijać w mych myślach.
Wszystkiego najlepszego , zdrowia, wspaniałego 
chłopaka , dużo kasy , abyś nie pojechała do ciotki
i została taka jaka jesteś! 
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO MAGDO !!!
https://www.youtube.com/watch?v=osKLrBxqkuA




I  na sam koniec pozdrowienia dla:

1. Magdalena Czapla
2. Agnieszka Nalepa

1 komentarz:

  1. Dziękuję Kicia jeju poplakalam sie... :( <3

    OdpowiedzUsuń