piątek, 12 września 2014

Nowa szkoła, nowi ludzie.

Witam!

Tak jakoś przez cztery tygodnie nie chciało mi się pisać a tym bardziej nie miałam o czym. Chociaż zaczęła się szkoła. Z motywowała mnie do tego Szabacianka i dzisiejsza lekcja informatki, bo był poruszany temat mojego bloga i w ogóle bloga. Więc trochę znów przenieście się razem ze mną trochę wcześniej.


No to tak jest oczywiście 1 września 2014 r. inauguracja roku szkolnego 2014/15. Pierwsza klasa to nie jest zbyt fajnie , bo się nikogo nie zna przez pierwszy dzień. Ale jakoś to wszyscy przeżyliśmy.
Oczywiście uczęszczam do Katolickiego Liceum Ogólnokształcącego w Biłgoraju. Po mszy św. wszyscy zebraliśmy się  w auli franciszkańskiej , a następnie do klas ale oczywiście klasa pierwsza została na jeszcze na chwile aby trafić do odpowiedniej klasy , może i mało ludzi w klo ale naprawdę da się zgubić jak się nie wie gdzie co jest a tym bardziej jak wuchta wiary wchodzi na raz do środka. No i oczywiście spotkanie w klasie , a potem ,,wycieczka'' po szkole . KLO to mała szkoła , mało ludzi , straszne echoo . Ale już następnego dnia wszyscy się znaliśmy .I jak już doszło do pierwszego weekendu trudno było się z tymi ludźmi rozstać. Było dość i jest fajnie przychodzić do tej szkoły ,bo tam są najlepsi ludzie takich jak nigdzie się nie spotka. Już w drugim tygodniu we wtorek mieliśmy wyjazd integracyjny , też było świetnie.



Na samym początku napisałam kto mnie do tego posta zmotywowała . To była Szabatanka. Sama się prosiła aby ją pozdrowić i to codziennie.
Tak Szabacianka to jej przezwisko z nazwiska. Tak się przyjęło i raczej tak zostanie.


Więc,


Pozdrowienia dla Aleksandry Szabat !











1 komentarz:

  1. jejejje ja też chce oficjalne pozdro.. i o mnie nie wspomniałaś ehhh lasia :D:D
    ps. super blog :*
    //twoja kochana Magdalen z KLO <3

    OdpowiedzUsuń