środa, 22 października 2014

15-22.10.2014r.

Witam!

Ostatni mi czasy  w cale mnie tu nie było  ale jak patrzę na statystyki to was jest coraz więcej . Przez wszystkie okresy na blogu jest najwięcej na ,, Seriale życiowe'' .  A teraz tak przechodząc wogóle do  postów to nie jestem systematyczna co do piątku . Ustaliłam sobie sama ten dzień. A tak wogóle to możecie się spodziewać jeszcze jednego posta jeżeli jutro jakieś zdjęcia będę miała z powodu tego ,że jutro mam ślubowanie jako klasa pierwsza KLO   i  przez wszystkich czytam rotę . O masakra to jakaś będzie.  Na aks -ku mam codziennie jakieś pytania ostatnio przyszło mi http://indyjskipalisander.blogspot.com/#_=_ , na  razie nie mam czasu aby obejrzeć  coś przeczytać tego bloga. Jak możecie to napiszcie recenzje swoją bloga.  Ostatnio będąc w Media Expert dosyć z dziwiłam się , bo na XBOX siedziała  małolata i grała w FIFE 15. Pozajmowała miejsce więc poszłyśmy na telewizor Samsung Smart TV i pierwszy raz miałam do czynienia z klawiaturą podłączoną do tv  i strasznie dziwnie się kontrolowało to wszystko , bo była klawaiatura normalna ale jak się chciało coś wyszukać to za chiny  nic nie napiszesz tylko naciskaj cały czas. Ale przez to zainstalowałyśmy yt i oglądałyśmy ReZiego jak rozmawia z Cleverbotem. Bo Magda nie wiedziała co to jest. Pozdro..
A czy wy też już rozmawialiście z Cleverbotem ?









piątek, 3 października 2014

Miasto 44

Witam!

Na sam początek włączcie też muzykę : Miasto .Na pewno tego nie zrobicie ale żeby przeżyć dreszcz w którym nawet sam film wywołuje je. Po piosence możecie poznać że to będzie film ,, Miasto 44'' właśnie dzisiaj akurat  byłam ze szkołą na tym filmie. Dziwiło mnie trochę zachowanie dziewczyn i ich gestykulacja na tym filmie. Miały ręce przyłożone do twarzy dziwiły się że tak się mogło dziać się podczas powstania warszawskiego. Film sam jest w sobie dziwny ale zarazem dosyć dobrym filmem. A najlepszym momentem jest to jak spadają kawałki ludzi i krew . Może nie powinnam użyć słowa fajnym momentem ale dość dobrym , z powodu tego że to nie jest fajne jak kilka tysięcy ludzi poniosło śmierć aby Polska była w końcu wolna od okupantów Niemieckich lub i Rosyjskich. Powstanie warszawskie <-- to też by było dobrze obejrzeć. trochę było dziwne ,bo niby miał być film o miłości no tak , tak był o miłości ale jeżeli chłopak jest z dwiema gdy jednej z nich nie ma. To trochę dziwne. A wy byliście może już na tym filmie to piszcie co wy o tym sądzicie ?