środa, 22 października 2014

15-22.10.2014r.

Witam!

Ostatni mi czasy  w cale mnie tu nie było  ale jak patrzę na statystyki to was jest coraz więcej . Przez wszystkie okresy na blogu jest najwięcej na ,, Seriale życiowe'' .  A teraz tak przechodząc wogóle do  postów to nie jestem systematyczna co do piątku . Ustaliłam sobie sama ten dzień. A tak wogóle to możecie się spodziewać jeszcze jednego posta jeżeli jutro jakieś zdjęcia będę miała z powodu tego ,że jutro mam ślubowanie jako klasa pierwsza KLO   i  przez wszystkich czytam rotę . O masakra to jakaś będzie.  Na aks -ku mam codziennie jakieś pytania ostatnio przyszło mi http://indyjskipalisander.blogspot.com/#_=_ , na  razie nie mam czasu aby obejrzeć  coś przeczytać tego bloga. Jak możecie to napiszcie recenzje swoją bloga.  Ostatnio będąc w Media Expert dosyć z dziwiłam się , bo na XBOX siedziała  małolata i grała w FIFE 15. Pozajmowała miejsce więc poszłyśmy na telewizor Samsung Smart TV i pierwszy raz miałam do czynienia z klawiaturą podłączoną do tv  i strasznie dziwnie się kontrolowało to wszystko , bo była klawaiatura normalna ale jak się chciało coś wyszukać to za chiny  nic nie napiszesz tylko naciskaj cały czas. Ale przez to zainstalowałyśmy yt i oglądałyśmy ReZiego jak rozmawia z Cleverbotem. Bo Magda nie wiedziała co to jest. Pozdro..
A czy wy też już rozmawialiście z Cleverbotem ?









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz